Op naar ons paarse kasteel.. - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu Op naar ons paarse kasteel.. - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu

Op naar ons paarse kasteel..

Door: roovertjes

Blijf op de hoogte en volg Eugene,Kristel,Bess en Tije

09 September 2011 | Verenigde Staten, Miami

Vandaag naar Orlando , naar ons 2e verblijf " ons paarse kasteeltje"
Gisteren geen tijd gehad om te schrijven.
Ik geloof dat ik samen met bess al om half negen in slaap was gevallen.
Op zich gaan de nachten al beter, tije slaapt aan een stuk tot half 6 en bess tot half 7.
Gister dus lekker rustig aan gedaan, in het app lekker ontbijtje met een bagel en een eitje. Toen al naar Lincoln road gewandeld. Het was toch nog te vroeg want de winkel waren pas om 10 uur open. Dan maar een bakkie bij starbucks. Lincoln road is echt een super mooie winkelstraat. Wat een uitstraling !!
Weer veel gekeken naar schoenen, vooral Allstars , denk dat de roovertjes straks mooi met ieder een paar thuis komt!
We kopen ze nu nog niet aangezien we ze dan nog op de hele trip mee moeten nemen en we hebben al zoveel zooi bij ;)
Ik heb wel al wat ondergoed bij gap gekocht, die aanbieding wacht ik niet af, maar volgende week zijn we toch weer terug in Miami dus gaan we weer ff terug.
Ook nu weer erughhh warm...zelfs bess zegt het!!
Na het slenteren( veel in de schaduw ) zijn we terug gegaan naar het app. En ja hoor net een straat voor we er zijn slapen ze allebei!! Geprobeerd ze slapend op bed te leggen maar daar trappen ze dan weer niet in ;)

Al weer wat spullen in gepakt dan hoeven we dat vanavond niet te doen.

Smiddags met de metromover meegeweest, een soort moderne tram op stroom en super hoog!!
Het begon weer te regenen maar wij zaten mooi droog.
Gewoon voor de lol er rondje mee gereden... Hebben we ook weer meegemaakt .
Helaas niet meer gezwommen , het bleef er dreigend uitzien, maar ondanks een flinke bui is het nog steeds niet koud.

We zijn maar optijd gaan eten. Bij espanola way. Lekker Mexicaans... Bij oh ( oh) Mexico!! Heerlijk was het beef fajitas had ik en eus soft taco's met beef, mmm. En voor bess wat frietjes, echt goed eren doet ze hier niet,zelfs niet proeven. Zal de leeftijd wel zijn!!
Na het eten heeft bess bij de echte italiaan een ijsje gekocht met een eigen centje van opa en oma in haar prinsessen portomonee. De rest betaalde wij, want ze had 6 briefjes, dus kan ik 6 ijsjes kopen!!!!
Het werd Een grote chocade ijs, tja die ging wel helemaal op!!
Weer een flinke stortbui, de straten stonden zelfs blank, maar wij waren lekker aan het smullen van het ijsje en de onweer deed ons niks.
We namen maar 1 ijsje want ik had niet verwacht dat ze het helemaal op kon. En zo schattig dat ze halverwege besefte dat ze nog 2 briefjes moest hebben om ook voor ons een ijsje te kopen...

Toen het weer droog was snel naar het app. Lekker douchen, Tije al lekker slapen ( die doet het ook goed, kijkt z'n ogen uit, met iedereen sjansen of slaapt in de wandelwagen)
Ook bess krijgt veel aandacht om haar rood krullend haar en dat vind ze maar niks. Iedereen komt eraan ( herkenbaar hè mam ;) of praat tegen haar en omdat ze het niet verstaat word ze er erg verlegen van . Gister ook zegt er een man regen haar: hey... Beautifull baby girl!!! En zegt bess helemaal boos tegen mij, ik ben geen baby!!!!!!!!!

Gisteren dus na het douchen lui met bess op bed Alice in wonderland gekeken, maar we zijn allebei in slaap gevallen en papa was bezig met de iPad .

Nu 7 uur en tije en bess worden wakker... Tijd om op te staan.

Tot in Orlando weer !!!
Xxx

• 09 September 2011 - 15:05

Leidy:

Pfff, wat hebben jullie het eigenlijk druk zeg!
    Ik begrijp best dat jullie om de haverklap in slaap vallen, haha.
    Ach, bijkomen komt wel weer als jullie thuis zijn!
    Nu gewoon genieten!