Starbucks.... À good start of the day!! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu Starbucks.... À good start of the day!! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu

Starbucks.... À good start of the day!!

Door: roovertjes

Blijf op de hoogte en volg Eugene,Kristel,Bess en Tije

08 September 2011 | Verenigde Staten, Miami

Hallo, daar zijn we weer.gisteravond lukte het niet meer omdat we slecht bereik hebben. Nu bij Starbucks gaan zitten met een bakkie en bereik, soms moeizaam. Tja gister een hele vervelende dag gehad... Weer zon vervelend plekje waar je dan je tijd moet uitzitten tot ong twee uur.;) we waren naar key biscane gegaan. Zo heerlijk rustig en super water ook voor tije, juist erg warm... Weer veel mooie foto's gemaakt lukt niet om ze erop te zetten. Eus is ermee bezig! Laat in de middag nog naar adventure mall geweest, chic hoor!! Niks gekocht... Komt nog wel... Wij houden van het woordje outlet ervoor! Nanacht allemaal al beter geslapen tije tot half 6 en bess tot half 7 , lekker ontbijtje kopje koffie, bagel, eitje... En nu dus op lincoln road ook ff shoppen. Morgen door naar Orlando dus laatste dagje hier ... Bij deze zonnestralen voor jullie!!! Xx

• 08 September 2011 - 14:02

Fam V D Voort:

Hey lieffies,

Superleuk om al jullie belevingen te lezen. Ik geloof wel dat het er goed shoppen is daar.
    Heel veel plezier nog en knuffels voor jullie allemaal van Mark Pleun Tess en Fien.

• 08 September 2011 - 15:34

Leidy:

Ooooh, wat ben ik jaloers op jullie, niet zo zeer voor het weer, maar die shopping mall's!