eindelijk naar kenia - Reisverslagen van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu eindelijk naar kenia - Reisverslagen van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu

eindelijk naar kenia

Tegen de tijd dat ik vertrek naar mijn broer en zijn vrouw Thelma is bighead ook geboren.
Ben druk bezig met alle voorbereidingen, inentingen...check!!
Malariapillen...check!!
Aftelkalender voor de kids gemaakt...check!!
Koffer 1 is al door Freek ingepakt...check!!
Koffer 2 al half en daar mogen dat gelukkig nog mijn kleren bij...
Moet nog even een lijstje afwerken in de winkel wat ik nog moet inslaan ,
maar het onverwachte telefoontje kan elk moment komen..... Dat mijn neefje is geboren.
Wat zijn wij nieuwsgierig naar dat kleine chocladebolletje.

Heb er super veel zin in,maar vind het ook erg moeilijk en spannend om weg tegaan.
Ben nog nooit zolang zonder Eus geweest...en over de kids nog maar niet te hebben ,want dan jank ik nu al ;)
Gelukkig komt lieve Oma Stans een paar dagen in huis zodat het voor de kids toch een klein feestje word ;)
En papa Eus....tja weet hij meteen hoe is om een werkende thuispapa te zijn.

En gelukkig nog wat vriendinnen achter de hand voor extra hulp.

Loslaten noemen ze dat.....

Zoals Bob Marley zingt....dont worry about a thing!!!!

Ik hou jullie op de hoogte..xx