welcome home fedde - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu welcome home fedde - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu

welcome home fedde

Blijf op de hoogte en volg Eugene,Kristel,Bess en Tije

03 Maart 2014 | Kenia, Kisumu

Fedde en Thelma mogen naar huis...

nou veel gedaan vandaag. op avondtuur met ons pap... met de PikiPiki ( dat is een motortaxi) naar de Nakumat dan zit je achterop de moter en die brengt je weg. dus op naar de supermarkt. Dan besef je idd dat je Kenia zit .Dan rij je op een hobbelige zandweg.overal rood stof...verkeer kriskras om je heen. Koeien die rond lopen, kippen die rond scharrelen...kindjes op straat ,ieniemie huisjes van golfplaten tussen de gewone' huizen door. maar heeluids aangekomen :-) wat boodschapjes gedaan voor als Thelma thuiskomt...zodat we ze toch lekker kunnen verwennen Tuurlijk :ik zag een hartjes cake..daar gaan we de blauwe muisjes opdoen!" mooie bos rozen erbij en snel terug op de pikipiki naar huis.

meteen het huis versierd met blauwe ballonnen Hoeraaa een jongen!! en de vlaggenlijn die we gemaakt hebben op het vrijgezellefeest.

dus alle vriendinnetjes uit Holland zijn erbij vandaag :-)

en jaa hoor daar komen ze aan....en wat is Thelma blij om thuis te zijn. weg uit dat benauwde ziekenhuis. de oma van thelma en tante Rehema waren met ze meegekomen...dus we zijn er even allemaal.

nu lekker wat drinken en tuurlijk de Nederlandse traditie.... de cake met blauwe muisjes.

welcome home Fedde...

• 03 Maart 2014 - 20:10

Dora Van Zutphen:

Fijn wat van je te horen.Geniet met volle teugen van je familie daar en speciaal van kleine Fedde!!!Zo leer je ook de gebruiken van de mensen kennen en het leven daar.Niet te vergelijken met hier.Maar wel heel speciaal om dat mee te mogen maken!!!Heb het zelf ervaren als een van de mooiste maar emotioneelste reis van men leven.Na 31 jaar eindelijk te mogen zien waar men Broer al zo lang als missionaris gewerkt had.Kristel nog een geweldige tijd daar,heel veel groeten en felicitaties voor iedereen.!!Tot ziens in ,,Nistelrode"Liefs,Dora

• 03 Maart 2014 - 21:12

Natasja ,pieter, Drieck & Antje:

He meis,

Fijn om van je te horen!
    We hadden natuurlijk al diverse keren FF gecheckt
    ,vol spanning, hoe je reis verlopen is en hoe Fedde in het echt zou zijn :-)
    Vast geweldig!!!
    Hier is het nog volop carnaval,
    Bess zag er prachtig uit als echte bruid prinses
    en tije was super stoer met zijn dinopak,
    Dus don't worry, eus doet 't super! ;-) hihi
    Geniet van alle indrukken daar en vooral : deel ze met ons,
    je schrijft super en leest lekker ;-D dus hou jezelf vooral niet in...

Liefs uit 't loo

• 03 Maart 2014 - 23:25

Belinda:

Hey kris,

Heerlijk om je reisverslagen te lezen zo. Geniet er lekker van. Hopelijk gaat t keigoed met je neefje en zn papa en mama. Wel grappig want mijn neefje heet ook Fedde.

Xxx Belinda