Zullen we nog 1 prinsessendag doen mam? - Reisverslag uit Sanibel, Verenigde Staten van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu Zullen we nog 1 prinsessendag doen mam? - Reisverslag uit Sanibel, Verenigde Staten van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu

Zullen we nog 1 prinsessendag doen mam?

Door: roovertjes

Blijf op de hoogte en volg Eugene,Kristel,Bess en Tije

18 September 2011 | Verenigde Staten, Sanibel

Ola,
Gister geen tijd gehad om te krabbelen.
We hebben een lekkere luie ochtend gehad. Uitgebreid ontbeten,daarna even Napels ontdekt.
Mooi stadje hoor,geweldige uitstraling met al die mooie vooral grote huizen.

Weer lekker een paar uur aan het zwembad gezeten. Wat een waterratten zijn die 2 toch. Ook Tije vind het heerlijk in het water.
Ik ook...maar ik vind lekker in de ligstoel met een boekje erbij ook .
Toen Tije zijn slaapje moest doen zijn wij 2 en naar de kamer gegaan. Tije lekker slapen en ik al de koffers inpakken.
Tegen 3 uur kwam ook Bess naar binnen en ging lui op bed liggen.....en boem...ook vertrokken.

Om half 5 de ieniemienie midgetgolf gedaan,maar na 3 holes vond Bess het alweer mooi geweest.

Op naar de pier van Napels ,mooi stukje, met mooi strandje erbij. Even nog een plonsje gemaakt. tije lekker in zn blote kont.
Kregen later bij de douche wel de tip van een man om de kinderen toch wat aan te doen,want er zijn rare mensen op de wereld. En je zult straks maar op internet staan. Belachelijk dat je gewoon je kind niet kan douche zonder dat er van die achterlijke idiote zijn die er meteen misbruik van maken...ggrrrr
Maar thanks voor de tip. Had ik dus nog niet eens bij stil gestaan.

Op naar de zonsondergang.....
En wat een super zonsondergang...(gezellig met een man of 20 !!!)
Romantisch hè!
Maar een hele mooie zon plons in het water.

Tegen 20 uur gegeten bij Pazzo,een Italiaan.
Heerlijk...Eus had een pizza met geitenkaas,Vijgen,honing en ruccola....heel apart,erg lekker.
En Bess en ik hadden een kippenborst met toping van iets en kaas erboven op,met spaghetti en pomedoresaus. Ook Bess zat lekker de sliertjes naar binnen te slurpen....
En Tije, die sliep al!

En om 22 uur lagen Bess met papa alias Peter pan...nog even samen in het zwembad en hottub.
Even nog een speciaal momentje samen.
Ik bleef bij Tije en rommelde nog wat verder en boekjeis bijna uit.

Nu zitten we dus weer aan het ontbijt. En Bess lag al om half 9 weer in het water.
Om 11 uur moeten we de kamer uit.dus nu nog ff zwemmen ,douchen koffers laaien en dan door de Everglades weer naar Miami.

Laatste dagje alweer....

Snel iPad uit,bikini aan en PLO Zaza Zaza

• 18 September 2011 - 13:20

Ans:

Jammer maar aan alle mooie dingen komt ook een eind......

• 18 September 2011 - 16:18

Claudia En Bas:

Jullie hebben weer eens niet stil gezeten:-). Leuk dat jullie zo genoten hebben. Nu langzaam maar zeker voorbereiden op de terugreis. Hoop dat jullie goed slapen en dat de terugreis net zo goed verloopt als de heenreis. Succes met alle nieuwe aanwinsten! Zou zeker ook wat aantrekken dat scheelt weer. Ben benieuwd naar de modeshows.

Geniet ze nog ff en veilig thuis komen met z'n allen. Tot gauw.
    xxx Clau en Bas

• 19 September 2011 - 09:24

Oma Stans:

nou dat zijn bijna de laatste momentjes daar, jammer dat het altijd zo snel weer voorbij is he?????
    hoop dat jullie een rustige en goede vlucht terug hebben,en dan horen we het wel als jullie thuis zijn.
    nog een ltst dikke knuffel voor de kids en jullie en tot thuis maar weer!!
    groetjes oma stans