Disney downtown - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu Disney downtown - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu

Disney downtown

Door: roovertjes

Blijf op de hoogte en volg Eugene,Kristel,Bess en Tije

09 September 2011 | Verenigde Staten, Orlando

Aangekomen bij ons kasteel....je lacht je rot!!!
Bess vind het geweldig en voor 2 nachten is het prima.ruime kamer,twee tweepersoons bedden en tije z'n tentje past nog prima.

De trip naar Orlando is goed gegaan.we hebben een tussenstop gehad bathtub beach in stuart bijna halverwege. Ook zon schitterende plek. Alleen zwemmen was er niet bij want volgens de lifeguard waren er haaien gespot. Maar even lekker poelieen en afspoelen en we konden weer fris verder.Ook weer super mooie foto's gemaakt...word aan gewerkt.meteen nog wat boodschappen gedaan.
Toen nog 2 uurtjes verder rijden en om 16:15 kwamen we met onze koets aan bij magic castle. Oja onze koets is dit keer Dodge charger 3.5 liter. Ook helemaal dus z'n ding.ik geloof dat ik nog nooit zon grote snelle auto heb gehad en alles past er prima in.

Nu zijn we net terug uit Disney downtown. Waar we al een voorproefje hebben gehad op morgen en lekker gegeten bij planet Hollywood .ook grappig om z'n tent te zien.rond 7 uur binnen en al even moeten wachten,maar om 8 u was het helemaal erg. Zelfs mensen die buiten wachten tot je naam geroepen word !!!

Stukje terug naar ons kasteel waren de kids al in slaap gevallen.bess slaapt nu nog maar tije ,nee die heeft er weer zin in!!!

Ben zo benieuwd hoe bess op dit allemaal reageert. Ze vond het vanavond al leuk,moet je nagaan.

Nou deze prinses houd het ook even voor gezien. En gaat de kleine lakei proberen in z'n tentje te krijgen.

Oja doorbraak tand 5 is er!!!
En mam is het nog gelukt met afspraak ziekenhuis voor bess?

Met vriendelijke groeten uwe koninklijke Fam. Roovers.

• 10 September 2011 - 11:11

Leidy:

Koninklijke Hoogheid,

Hier schrijft een onderdaan van U!
    Ik ben zó benieuwd wat Bess ervan zal vinden, die denkt vast dat ze in een andere wereld is beland!
    Ik hoop alleen dat Nistelrode dan niet tegenvalt, haha
    Deze onderdaan wenst jullie een superdag toe!

• 10 September 2011 - 12:22

Claudia En Bas:

Hee lieverds,

Wat een avonturen hebben jullie alweer beleefd!!! Een super goed verlopen reis, met dank aan de boedha en prinses van Nistelrode, leuke appartementen, heerlijk zeewater, king size ijsco's en auto's en niet te vergeten een super gaven Ipad voor papa Eus. En dat het zonnetje. Geniet ervan want hier is het over het algemeen herfstweer. Vandaag mooi dagje maar dat zal snel veranderen. En nu aangekomen in het kasteel. Wat een feest zal dat zijn. Disney Town watch out here the Roovers come. Lachen hoor! Sta je dadelijk zelf in de rij om Mickey en Donald een hand te geven hahahah. En het hoogtepunt: tand 5 is door. Mijlpaal, wel vastleggen hoor!!!

Hier alles goed. Alles zit nog op z'n plek dus no worries. Gisteren controle en het was weer helemaal ok.

Geniet ervan en een dikke kus van ons.

Tot snel xxxxx

• 10 September 2011 - 15:25

Ome FreeKenia:

Hey Genieterds,

Mooi om te lezen...heel veel plezier morgen, en hou prinses Bess in de gaten dat ze niet wordt meegenomen door 7 dwergen of een boze wolf....

dikke kus Ome Freek