Finally arrived - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu Finally arrived - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu

Finally arrived

Door: roovertjes

Blijf op de hoogte en volg Eugene,Kristel,Bess en Tije

05 September 2011 | Verenigde Staten, Miami

Yes we zijn er!!! Na een lange vlucht met 2 kids die zich geweldig gedragen hebben zijn we eindelijk aangekomen. Ff schrikken bij de huurauto, over adverteren ze zonder verzekering dus lijkt het erg goedkoop. Zij nu wel wat meer kwijt maar hebben wel een huge Dodge charger!!! Toch nog ff reisverzekering checken wat er nu wel en niet gedekt is. Aparte ebt is erg leuk en groter dan verwacht! 5 min van het strand waar we nu naar op weg zijn, wel ff stoppen bij de whopperbar van BK...Grt eus

• 06 September 2011 - 06:00

Ans:

Wat een kanjers hebben jullie toch!!
    En wat fijn dat we zo op de hoogte blijven...nu nog foto's!!!
    Veel plezier daar xxx O(ma)

• 06 September 2011 - 07:02

Edje En Lien:

heey buufjes

wat fijn dat het zo goed gegaan is met kids, wij waren zo benieuwd .

En wij vinden het super dat we jullie zo kunnen volgen zelfs onze kids vragen iedere keer of we nog geen mail hebben.
    en idd O(ma) heeft gelijk nu nog de foto's HI HI
    Veel plezier vandaag en we volgen jullie op de voet.

gr xxxx edje en lien

• 06 September 2011 - 07:39

Angela:

hey wat fijn dat bess en tije het zo goed hebben gedaan in het vliegtuig!
    jesse en lynn hebben het ook geweldig gedaan in de auto.
    wij wensen jullie nog veel plezier.

heel veel groetjes van ons