We kunnen vliegen!! - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu We kunnen vliegen!! - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu

We kunnen vliegen!!

Door: roovertjes

Blijf op de hoogte en volg Eugene,Kristel,Bess en Tije

05 September 2011 | Duitsland, Düsseldorf

Op vliegveld Düsseldorf aangekomen en alles is ingechecked. We zijnde autostoel, trolley en 2 koffers mooi al kwijt. Nu ff een bakje capuccino en we kunnen. Tije vind de maxicosi nog steeds niet vervelend dus dat komt goed! Bess is helemaal in de met haar rugtas, heuptas, portomonnee en haar drinkfles dus dat komt goed!!
Op naar de Airbus nu!!! Grt eus

• 05 September 2011 - 08:04

(O)Ma Ans:

Fijn om te horen dat het allemaal zo vlot verlopen is!!!
    Laat stress en spanning lekker even achter en ga heerlijk met z'n viertjes genieten!!
    Zie Bess al helemaal voor me op de "prinsessentoer"!!
    Dikke kus ,kijk goed uit en ben lief voor elkaar!!! xx

• 05 September 2011 - 08:31

Oma Stans:

Fijn dat alles zo goed is gegaan,ik hoop dat de vlucht net zo goed is verlopen,ga er lekker van genieten.
    de groetjes en een dikke kus voor de kids en tot de volgende keer .
    Doei Doei xxxxxxx

• 05 September 2011 - 11:31

Leidy:

Alles zit tot nu toe mee, kan eigenlijk niet beter.
    Echt fijn dat de kindjes het ook zo goed doen.
    Houden zo!
    Ben nu al heel benieuwd naar het volgende reisverslag.
    Goeie reis!

Groet, Leidy