1e nachtje gehad. - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu 1e nachtje gehad. - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu

1e nachtje gehad.

Door: roovertjes

Blijf op de hoogte en volg Eugene,Kristel,Bess en Tije

06 September 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Hallo allemaal ,leuk jullie reacties allemaal .we liggen nu nog op bed. Tije is al wakker en ligt me nu erg te vervelen :) bess slaapt nog maar dat zal nu niet lang meer duren. Vanachter om 4 uur een kleine onderbreking gehad. Fles erin, schone broek, bess een boterham nee echt nog niks voor kindjes op tv, dus nu weer slapen... En inderdaad ze slaapt nog en het is nu 7 u. Gister de vlucht,ben er nog heppie van. Bess vond het vliegen spannend maar ik had verwacht dat ze het spannender zou vinden,zelfs bij wat turbeltie en dan die kriebels in je buik, begon ze zelfs te lachen :) zo van leuk!!!! Tije heeft echt geen kik gegeven ,zelfs gem decibel hoor bas :) zelfs regelmatig in zon mandje gelegen en wat geslapen en natuurlijk tegen alle voorbijgangers en wachtende bij de wc, steeds gelachen of gek doen.alleen hadden we een minder prettige buurvrouw met baby. Die erg veel aandacht vroeg en eus regelmatig even moest bijspringen. Ach ja!! Gister na t eten nog naar het strand geweest.alvast de voetjes in het water. Heerlijk warm nog, maar te moe om echt een plons te nemen. Rond 20 u terug in het app. Ong vier straten van het strand 7 à 10 min lopen. Perfecte ligging,app ook prima. Tijd meteen naar bed,die trok het echt niet meer. En bess die ging echt pas slapen toen wij ook gingen slapen. Dus om 21.15 ging hier het licht uit . Maar jullie tijd was het dus 3.15 en dan al op vanaf 3.30. Klokje rond , mooi geweest!! Vandaag op het programma na t ontbijt naar het strand, nu wel een zandkasteel maken we hebben zelfs hier in het app n parasol stoeltjes, schepjes en vormpjes dus laat bess maar gaan... Ook naar de wallmart, boodschappen doen en niet tevergeten de iPad kopen, dat zou eis het liefste nu gaan doen : ) ondertussen half 8 en bess slaapt nog. Die kan er wel weer tegen. En ik ... Ik lus wel een bak koffie!!! Tot de volgende krabbel kus Kris

• 06 September 2011 - 12:14

Lientje:

heey

geniet er lekker van.

hier waaien en regenen de krullen uit mijn haar het weer is zo slecht dus als ik jullie was zou ik er nog een paar weken aanplakken maar dan ook weer nie te lang, het is zo stil op nummer 18 dat kids op nummer 16 er last van hebben, ons luca vroeg zelfs vanochtend hoe lang jullie nog weg bleven !!!!!!!!! en snapte niet toen ik zei dat jullie net pas geland waren, dus geniet van het heerlijke weer hier wordt het de hele week zeer slecht en herfst achtig maar goed ze zeggen altijd je krijgt wat je verdiend en namens ons is het jullie gegund.

we wachten met smart op de volgende krabbel

gr xxx de buufjes nr 16

• 06 September 2011 - 13:13

Belinda En Senna:

Hoi Liefies,

Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan! We vinden het erg leuk om de vakantie krabbels te lezen. Senna vraagt iedere keer naar Bess en Tije, (ze wil graag wat fotootjes hihi!). Ben benieuwd hoe Bess haar verassing vindt als het zo ver is.
    Nou moppies heel veel plezier daar en een kus voor de kids.

liefs Belinda en Senna

• 06 September 2011 - 13:57

Roland:

Wat kost een iPad daar? Grts Roland...

• 06 September 2011 - 18:50

OMe FreeKenia:

Lieve schattenn, veel plezier en geniet ze van de dikke hamburgers!!

Kus uit Kenia! Ome Freek