Siësta key - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu Siësta key - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu

Siësta key

Door: roovertjes

Blijf op de hoogte en volg Eugene,Kristel,Bess en Tije

14 September 2011 | Verenigde Staten, Sarasota

Lekker luie dag gehad. Na het zwemmen in het zwembad weer ff de koffers opnieuw geordend...alle onze aanwinsten tussen de stinkwas;)
Naar klein visserplaatsje geweest Cortez,dat is nu nog steeds in volle gang.
Ook even door Sarasota gereden,maar hadden we zo gezien.maar je moet wel weten waar we geslapen hebben hè!

Al vroeg gegeten bij de Mac. Want we hadden verder niks meer gehad en nu konden we wel lekker lang op Siësta Key blijven.

Wat een geweldig strand..niet rustig,maar wel super.
Wij dachten dat het zand op de Bahamas al poeder zand was...nou,dit is echt poedersuiker.
Tije vond het geweldig...lekker kruipen,rollen en proeven...maar bess ook.we hebben zand engeltjes gemaakt...je snapt dat we wel een half uur moesten douchen om al dat poedersuiker van ons lijf te krijgen.

De zonsondergang gekeken...helaas niet tot helemaal de zee in...zat een wolkje voor!!
Maar wel super mooie rode lucht.

Nu lekker lui op bed met boekje en iPad.die ik zo weer moet afgeven;)

Morgen door naar Napels.niks geboekt dus verassing waar we gaan slapen.
We slapen lekker uit,ontbijtje en dan naar Fort Myers.
Dus tot morgen vanuit Napels.

Ps alles goed bij jullie?

• 15 September 2011 - 06:51

ANS :

Hier alles okee dikke kus van SuperOma die heeft ook genoten van de foto's
    Nu een voorzichtig zonnetje wat door komt! veel plezier en bedankt voor het verslagje!!xxxxxxxxxx

• 15 September 2011 - 11:07

Bas En Claudia:

Ook hier alles ok ! Lekker genieten jullie. hoop dat het hoestje beetje over is? Ben benieuwd waar jullie morgen in Napels terechtkomen. We lezen het wel.

Goede reis en veel plezier.

PS. Dat krasjes verhaal is echt lachen. En ik blijf Tije voor me zien die zich voorover het zwembad in laat vallen. Echte daredevil is ie.

xxClau en Bas

• 15 September 2011 - 11:08

Bas En Claudia:

En de foto's zijn LEUK !!!