Laatste dag sarasota - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu Laatste dag sarasota - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu

Laatste dag sarasota

Door: roovertjes

Blijf op de hoogte en volg Eugene,Kristel,Bess en Tije

14 September 2011 | Verenigde Staten, Sarasota

En...hoe smaakt de warmechoco?? En lekker bij de kachel??

Hier is het echt erg warm,zeker 90 farenheid.weet nog steeds niet hoeveel dat dat is ,maar zelfs hier vinden de mensen het erg warm.de laatste paar dagen ook geen regen gehad.
Dus wij klagen niet.
Gister in Clearwater met Litlle Toot meegeweest, klein bootje op zoek naar dolfijnen.
We hebben ze wel gezien,zelfs al in de haven ,maar daar mocht je niet zo hard varen om ze te kunnen laten spelen met de golf van de boot. De zee was ook best ruig,dusmoeilijk om ze te spotten.
Later op zee hebben we ze ook op afstand gezien,maar ook weer kwamen ze niet echt spelen.
Jammer,maar ja, dat is nature...
We mogen nogwel een keertje gratis terug voor een nieuwe kans,maar denk dat Bess daar niet zoveel zin meer in heeft.1 keer was leuk!!

Daarna door naar de pier in St. Petersburg. Nou, die viel ons tegen.wel een grote pier,met van die standaard souveniers winkeltjes en eettentjes.maar voor de rest geen vertier ofzo.
Niet echt een aanrader ,om er net als ons, speciaal voor naar toe te rijden.als je er toch bent is het leuk,wel mooi uitzicht maar dat was het dan ook echt wel.
Nog een lekker plonsje van de dag..op St Pete Beach!!
Met een lekkere watermeloen erbij....mmm jam jam ,zou bess zeggen.

Toen toch terug naar het hotel...we waren allemaal gaar..van de auto.
dus op naar het zwembad,dat vind bess toch wel erg leuk.dus om 19 uur nog lekker spetteren.
helaas tije vond het water te fris en had er geen zin meer in.
Die in de wasbak ff opfrissen en lekker z'n pyama aan.allemaal gedouched en lekker even op onze kleine veranda buiten gezeten. Tije sliep om 20:45 en bess kroop om 21:30 uitzichzelf in der bed.
slaap lekker pap!!
Wat een draaikont is ze...dus we gaan om de beurt bij bess liggen anders valt ze uit bed.
en het is een boxspring,dus dan kun je een flinke smak maken.

Vandaag uitgeslapen...tot half 8!!
Lekker ontbijtje en nu liggen we weer aan het zwembad. Eus en bess zijn er niet uit te krijgen.
Tije vond het ook lekker,ging mooi steeds op de rand Zitten en laat zich dan voor over vallen...lol dat ie heeft!! Maar hij slaapt alweer,wat een leven...

Ik ben niet echt fit,begin aircoverschijnselen te krijgen,hoest me rot!! Maar zonder airco kan je niet.
Vandaag zien we wel wat we doen.nu ff chill en later nog ergens mooi strandje zoeken met de zonsondergang,dat hebben we nog niet gedaan.

Afsluiter van de dag:
Radio ruist...oh!! Deze muziekje heeft ook krasjes!!!

Snap je hem....gister hadden we cd K3 en die stotterde ,bleef een beetje hangen en ik vertelde dat dat kwam doordat de cd krasjes had.
Nu stoorde de radio..dus die had volgens bess ook krasjes.....:)

Bye bye

• 14 September 2011 - 16:04

ANS :

Wat een heerlijk luizen leven hebben jullie nu......het is jullie gegund.
    wij trouwens vandaag ook wel lekker dagje zon. dikke kus aan die twee boefjes !! Het is wel erg stil Papa mist ze erg en het bakkie koffie onderweg met boekjes weg brengen!.

• 14 September 2011 - 19:44

Pleun:

Hey vakantiegangers,

Lekker lekker.
    Jullie zijn zo te lezen heerlijk aan het genieten, jullie hebben het verdiend.

Trouwens even voor jullie gegoogled 90 fahrenheid is 32,222222 graden.

Heel veel plezier nog en vooral
    nog meer GENIETEN !!!!!!!

Dikke kus Pleun
    en ook van Tess en Fien veel knuffels aan Bess en Tije