Aangekomen in Napels - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu Aangekomen in Napels - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Napels

Door: roovertjes

Blijf op de hoogte en volg Eugene,Kristel,Bess en Tije

15 September 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Daar zijn de reizigers weer...nu weer iets zuidelijker,namelijk Napels.
Na het ontbijt,koffers ingeladen ,even langs apotheek iets voor een blaffende zeehond..hopelijk helpt het,zit behoorlijk vast en word moe van mezelf ;)maar eus blaft vrolijk mee!!

Doorgereden naar Fort Myers.Fijn 2 kids die vrij snel slapen in de auto...lekkere rustmomentjes...even geen K3 en studio 100. Bess is ook zo slim,we hebben ook K3 op mp3, dus toen de cd weer happerde en we de radio aan hadden gezet,werd ze boos.wij uitgelegd dat de cd echt grijsgedraaid is en dus veeeeeeeeel krasjes had. Ja maar de mamase show...die doet het wel hoor,die hept nie krasjes!!
En ja hoor daar gaat ie weer......alle kleuren van de regenboog...tralalaaaaa

Maar goed in fort Myers even rond geweest,niet veel gezien,maar wel leuk stadje.even wat fruit op een markt gekocht en even een speeltuintje....en door naar Napels .
Half uurtje rijden,tussenstop bij wallmart en op naar Best Western
Lekker plekje hebben we weer.begaande grond bij het zwembad.dit hotel was op aanraden van het Florida forum en het is inderdaad een verborgen paleisje...met mooie tropische tuin,hottubb...minigolf..ook maar een keertje proberen.nu ligt bess en eus nog in THE pool....en tije en ik chill op het ligbedje.

What à life....

Nog een paar daagjes...tot morgen!!!

• 16 September 2011 - 15:40

Leidy:

Hoihoi,

Ben nu iets minder jaoers, het weer is voor Nederlandse begrippen ook best mooi............voor zolang als het duurt!
    Hebben jullie nog geen last van blaffende puppies?
    Het is wel de bedoeling dat jullie gezond weer terug komen hè?
    Ik kijk elke dag ff om te zien of jullie al weer iets geschreven hebben, ik vind zo'n reiverslag hartstikke leuk.
    Wat dat betreft mogen jullie er nog wel een week of wat achteraan plakken hoor!
    Moeten we wel een andere kapster zoeken, dat is dan weer minder..........
    Geniet nog maar lekker van de vakantiedagen die jullie nog hebben, want voor je het weet zit je weer in de regen, sneeuw en aan de boerenkool!