Goodmorning - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu Goodmorning - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu

Goodmorning

Door: roovertjes

Blijf op de hoogte en volg Eugene,Kristel,Bess en Tije

07 September 2011 | Verenigde Staten, Miami

Goodmorning!
Een redelijke nacht gehad. Tije werd om 4 u weer wakker maar eenmaal bij ons in bed door gedoezeld tot 5:30. Toen werd bess ook wakker en kwam er ook gezellig bij. Ach : liefde maakt een klein bed groot...
Straks met z'n alle nog maar een powernap doen.

Gister dus rond half 10 naar het strand. Tije sliep al in de wandelwagen dus hadden we mooi speeltijd met bess. Fijn dat we hier al een parasol hebben,want die wilde we zoiezo een kopen,maar dat kan nu ook pas volgende week als we in sarasota zijn. Het is erg warm, bess zegt ook regelmatig dat ze het heet heeft en tije die zweet al net zo als papa.
Lekker in het app weer opgefrist en wat gegeten en toen naar wallmart. Wat een winkel...net een macro maar dan op z'n Amerikaans .volgende week gaan we er meer kopen,maar nu staat het al mooi in het app.
Om vijf uur weer terrug.en weer wat gegeten.wij een lekker kippetje,nog warm met salade en brood en bess pannekoekjes. Oja en tije gewoon n potje...ook keus genoeg...
Daarna dus naar Lincoln road..op pad voor de iPad...we kwamen langs Jerry's diner,waar we 4 jaar geleden ook snachts ijs gegeten hadden,dus bess kreeg ijs met snickerscake zo groot dat we het echt niet met z'n 3 en opkonden eten. Een stortbui...maar toen we klaar waren met het ijs regende het nog...toch maar erdoor,want de iPad roept!!
Maar we hebben hem...geweldig. Dat word echt knokken,want bess en tije vinden het ookal leuk.ideaal ding...bv voor bess in het ziekenhuis of onderweg.

Eenmaal terug om half 10 en de kids meteen slapend op bed gelegd.
En voor mij gingen de luikjes dicht om 10 u.

Vandaag gaan we of een rit maken ,naar venetian pool,toch kijken of baby's er wel in mogen ookal zwemt hij dan maar niet. Of we blijven nog hier bij het strand en wat shoppen...

Maar dat hoor je vanavond wel weer.

De groeten van ons.

I' m Miami b!tc#...

• 07 September 2011 - 12:01

Leidy:

Hallo daar allemaal!

Jullie hebben het beter dan wij in Hollandia, wat een snertweer, letterlijk dan!
    Las net een stukje in het BD, hebben jullie geen last van roze kwallen?
    schijnen daar veelvuldig aanwezig te zijn.
    Hebben jullie elkaar de tent al uitgevochten met de nieuwe aanschaf? haha
    Of doen jullie op en af, de ene spelen, de andere slapen, en vice-versa?
    Maar zoals ik al schreef, het is hier rot weer en nog koud ook, 16 graden.
    Ik schrijf wel wanneer jullie terug kunnen komen, en dat doe ik dan als het hier 23 graden is, oké?
    Ondertussen lekker genieten!

• 07 September 2011 - 13:24

Sandra:

Hey Familie!!

Vergeet Gloria niet he? hahaha.. Heerlijk om al die verhalen te lezen, net alsof ik zelf daar op vakantie ben!

Geniet er nog van!

x van ons

• 08 September 2011 - 10:21

Oma Stans:

Wat vind ik het leuk om die verslagen van jullie te lezen ,naar mijn gevoel ben ik er zelf bij,blijven jullie voorlopig nog maar lekker daar, hier is het kl.......weer dus geniet .
    knuffels voor iedereen en tot de volgende keer!!