Stranden van de golf van mexico - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu Stranden van de golf van mexico - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu

Stranden van de golf van mexico

Door: roovertjes

Blijf op de hoogte en volg Eugene,Kristel,Bess en Tije

12 September 2011 | Verenigde Staten, Sarasota

Hey There...
Vandaag lekker op ons gemak ontbeten.Het hotel is super .ontbijt ruime keuze,bagels met Cream cheese mmm,toast ,muffins,koeken,fruit,cornflakes,fruitloops en al die shit,toetjes en koffie sappies.genoeg keus,alleen bess eet toch wel erg slecht,had verwacht dat elke morgen n cake geen straf zou zijn.ook savonds,maar ach goed dat ze friet lust :)

Heerlijk plonsje in het zwembad.dat is voor de kids ook erg leuk.
Op het heetst van de dag een tripje gemaakt naar Anna maria via brandonton,Holmes' beach. Wauw mooie route,via de bruggen van het ene eilandje naar het ander.kids slapen,airco'tje aan,muziekkie rbij..helemaal toppie!!
Picknickje tussendoor,in de schaduw,speeltuintje voor bess...die ook blij.

Ook een super strandje waar we tegen 5 uur lekker zijn gaan zwemmen,das een " veilige tijd voor ons" we zijn nog niet verbrand,maar het is erg warm,lekker gegeten bij een strandtent sandbar en tije zat weer alle dames om z'n vinger te winden,de sjansbal,nu al :)

Om 19 uur weer terug en nog een frisse plons in het zwembad...met gezellig live muziekje op de achtergrond van de tikibar.
Weer fris gedoucht en de kids slapen nu.
We gaan zo proberen..ik zeg proberen om op de pc beneden foto's erop te zetten.
Je ziet vanzelf of het is gelukt.

Morgen naar clearwater...een boottochtje maken met little tooth.op zoek naar dolfijnen.we hebben nog geen kaartjes maar hopen dat het wel nog kan.
En dan smiddags naar St. Petersburg.
Tja het klinkt druk,maar valt wel mee...wij zijn wel mensen die wat willen doen...heel de dag niksen kunnen we niet en ps de omgeving is te mooi om niet gezien te worden....

Nou ik ga zo naar beneden om te proberen voor foto's...cross your fingers!!!

• 14 September 2011 - 05:35

Edje En Lien:

heey buurtjes

super dat jullie het naar jullie zin hebben, je hebt mickey toch wel de groetjes van mij gedaan he. hi hi
    Hier onder ff iets van ons naar jullie

Nistelrodenaar achtervolgt inbrekers
    dinsdag 13 september 2011 | 14:53 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 13 september 2011 | 14:55

Tekstgrootte
    NISTELRODE - De eigenaar van een bedrijfauto in Nistelrode heeft in de nacht van maandag op dinsdag de achtervolging ingezet op twee mannen die probeerde in te breken in zijn auto. De twee Poolse mannen (20 en 30 jaar) werden door de Nistelrodenaar betrapt toen ze aan de Hoogstraat in Nistelrode probeerde in te breken in de auto.
    De verdachten strpongen in hun auto en sloegen op de vlucht. De eigenaar reageerde kordaat en zette met zijn auto de achtervolging in terwijl de meldkamer van de politie werd gewaarschuwd.

Agenten konden de twee auto's vervolgens voorbij zien komen en zetten ook de achtervolging in op de auto met de verdachten. Het tweetal stopte vervolgens en probeerden het voertuig te draaien. Ze werden in Veghel klemgereden door de agenten waarna ze aangehouden konden worden. De 20-jarige Pool had nog een boete openstaan van 750 euro.

dit stond vanmorgen in het brabants dagblad stoer he

bij jullie ook alles prima en stot snel weer

ps laat je nog ff weten wanneer precies terug zijn

gr xxxx ons