aangekomen bij freek - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu aangekomen bij freek - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu

aangekomen bij freek

Blijf op de hoogte en volg Eugene,Kristel,Bess en Tije

03 Maart 2014 | Kenia, Kisumu

aangekomen bij Freek.

nou daar zit ik dan 15u aan n bakkie koffie op de veranda in freek zn huis. ik heb een prima vlucht gehad, toch ff kunnen slapen maar wel om 5:00 wakker omdat ze alweer het ontbijt aan het klaarmaken waren. en het overstappen was wel ff sjouwen...maar bij het visum invullen kwam ik in contact met Annelien...dus hoefde ik het opnieuw inchecken niet alleen te doen :-) daar gezellig zitten kletsen en toen door naar kisumu....Finaly! "

ook die vlucht ging goed. half uurtje was zo voorbij. ik was zelfs zo snel dat ik eerder door douane en mijn koffers al had,dan dat Freek,Ans en Ronald er nog niet waren. wat een onvangst comite...net als Hello/Goodbye momentje. Freek moest nog wat dingen regelen dus heb meteen zijn 1 woonplek gezien. wat boodschapjes gehaald en toen naar zijn huis. daar lekker gedouched en toen om 16 u naar het Ziekenhuis Naar mijn kleine vriendje. wat een mopje is het!! wel typisch Keniaans...de blauwe kleertjes waren op en hij lag ook in een roze wikkeldoek...tja roeien met de riemen die je hebt :-) we gaan de fotos wel ff fotoshoppen terug naar blauw :-)

Gelukkig hadden wij weer stoere blauwe kleertjes bij.dus het was weer een knapperd!

Thelma en Fedde blijven nog een nachtje dus wij zijn gaan eten bij Buddy's. leuk keniaans tentje met goed eten voor weinig...pizza voor nog geen 5 euro. Toen besefte we ook even dat het erg lang geleden was dat we als gezin weer samen waren..gewoon ons viertjes. we vroegen om een foto en ineens besefte we hey...18:52 ...toeval of niet;) maar precies 24 uur geleden is Fedde geboren en nu proosten we met zn alle...-op onze Fedde!!!

weer even terug naar het ziekenhuis en lekker naar huis. we waren allemaal moe. om 22 u lkkr naar bed....redelijk geslapen, veel natuurgeluiden...disco op de achtgrond..en natuurlijk een vreemd bed.:-) maar wat een luxe 6:30 en ik mag me gewoon nog een keertje omdraaien :-)