Leave nothing on the beach,only your footprints... - Reisverslag uit Sanibel, Verenigde Staten van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu Leave nothing on the beach,only your footprints... - Reisverslag uit Sanibel, Verenigde Staten van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu

Leave nothing on the beach,only your footprints...

Door: roovertjes

Blijf op de hoogte en volg Eugene,Kristel,Bess en Tije

16 September 2011 | Verenigde Staten, Sanibel

Vandaag Sanibel en Captiva .

Vanacht iets minder geslapen,Tije last van z'n billen,werd wakker omdat hij gepoept had en dus een rood kontje...auw!!!
Om hem niet teveel te laten huilen ,maar bij mij in bed genomen.
Gezellig...Eus en Bess delen een bed en Tije en ik dus 1!!
Maar slapen kan ik dan niet zo goed,tegen 3 uur vond het Bess gezelliger bij ons en kwam dus bij ons liggen.En papa....
die had dus niks in de gaten!!!

Maar een uur later heb in Tije weer in z'n tentje gelegd,maar door mijn hoesten niet meer vast geslapen . Slapen doen we thuis maar weer :)

Na een heerlijk ontbijt,met keus uit bagels,toast,zelf wafels maken,fruit,cornflakes.....jaaaaaaa eitjes...
je raad het al,Bess had er drie op,alleen het wit dan.
Daarna spullen in de auto,K3 aan ;) en weg zijn we.

Meteen doorgereden naar Captiva. Maar ook vandaag erg warm. Bij een strandje even eruit om wat te eten,plonsje en toch weer door. Weinig schaduw voor ons. Wel mooi om te rijden daar met al die tropische bomen,heeft wel iets.
Bij Sanibel gestopt bij Bowmans Beach...maar ook hier alleeeeen maar strand ,geen beschutting en al zouden we een parasol gehad hebben,was het toch te warm. Maar goed er was wel een speeltuin met picknicktafels dus daar lekker wat gegeten en ons even fris afgespoeld bij z'n stranddouche...heerlijk!
We wilden op het heetst van de dag een tour met onze auto gaan maken door het Ding Darling Wildlife Park...maar dicht op vrijdag...wat een flauwekul!!

Zelf nog maar wat door Sanibel gereden,kids sliepen toch.
Toen kwamen we bij de vuurtoren,ook daar picknick tafels in de schaduw ,dichtbij het strand...
perfect voor ons.
Dus daar weer even lekker afgekoeld. En vooral mooie schelpen zoeken. Helaas geen net bij anders vonden we er meer. Degene die we vonden,zaten de bewoners er nog in....dus na de foto snel maar weer in de zee gelegd.
Tije lekker in z'n blote kont laten spelen en zwemmen,hopelijk word de uitslag snel wat minder.

Nog even...heel even langs een outlet...we kwamen er toch langs en moesten toch nog eten. En Bess doet veel voor een ijsje ;)
Ze dacht ook weer aan haar centjes,dus ze wilde zelf betalen,zo scheetig!! Oeps toch weer 4 tassen mee,weer Tommy ,Adidas,Ralf Lauren ,en vanalles voor de kids.moeten we onze nieuwe truien in de handbagage stoppen?

Morgen uitslapen,ontbijtje in het mooie tuintje was het hotel,Sochtends Napels verkennen.
Dan tussen de middag lekker bij het hotel.wil wel mun boek uit hebben hoor...
En dan tegen de avond Naar de pier, een hapje eten en de zonsondergang gaan kijken.

Nu liggen ze uitgeteld in bed.
Toch vermoeiend.....al die schelpen zoeken!!

Trustekus

• 17 September 2011 - 12:13

ANS :

Zeg maar tegen Bess dat we hun missen en...K3!!!!!
    Heb afspraak gemaakt voor haar op vrijdag 23 sept. 8.30 in Oss
    Nu nog lekker even genieten met z'n allen.
    Hoe is het metTije z'n billen?
    Dikke kus xxx

• 18 September 2011 - 09:09

Oma Stans:

hallo geluks-vogels ,wat hebben jullie het ,,slecht'' zeg daar op vakantie maar wat genieten jullie er van.als ik jullie was zou ik de truien toch maar in de tassen doen ,vandaag is het hiermaar 15gr dus dat word afkikken voor jullie.nog een paar daagjes. dus ik zou zeggen geniet er nog maar even lekker van,veel plezier en dikke knuffels voor allemaal, o ja kris ik blaf hier vrolijk met jou mee!!!