mijn vertrek - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu mijn vertrek - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu

mijn vertrek

Blijf op de hoogte en volg Eugene,Kristel,Bess en Tije

03 Maart 2014 | Kenia, Kisumu

Today...I`ll be part of your world!!!

Wat een dag...vol spanning en maar wachten!! Vanochtend begon de dag al met een appje dat de weeën waren begonnen.

Ik had gehoopt dat ik nog optijd zou komen, ging er van uit dat het een maart kindje zou gaan worden. Toch lief dat ie op zn tantje wacht, dacht ik nog... maar helaas Bighead, tja zo heette de baby in de buik :-) ,is toch een echte Spits en ging ons toch nog verrassen. Maar wat heeft hij lang op zich laten wachten....heel de dag mijn telefoon brandend in mijn zak...allemaal appjes voor updates hoe het er voor stond. Tja das de nieuwe manier van bevallen met een achterban die alleen maar nieuwsgierig zijn hoe alles er voor staat. dan hoor je een uur niks en denk je, zou het geboren zijn??? Sta ik op school, Nee.. het zal niet lang meer duren, dachten we nog. Maar wat ik nu begrijp is Thelma bij 8 cm ontsluiting blijven hangen en zette de weeën niet echt meer door. Dus ook Opa en Oma hebben lang vol spanning in het ziekenhuis gezeten met niet de goede informatie. Tot het tijd was voor mij om te vertrekken naar Schiphol. Het was 16:15 en nog steeds geen baby. Maar gelukkig kwam om 17:15 het verlossende telefoontje van oma....Hij is geboren, we hebbe. hem horen huilen!! Hoe of wat wisten ze nog niet,maar alleen dat de familie uitgebreid was. En ja hoor...het whats appje kwam binnen.... Fedde Willem Frederik Elphas Spits geboren om 16:50 onze tijd en weegt 3 kilo. En snel volgt een foto....mijn tranen schieten in mijn ogen, wat een mooi mannetje. Sorry Eus, maaruhh....ik ben op slag verliefd :-) Er is een nieuwe liefde in mijn leven..hihi!!

Hoe alles is gegaan weet ik eigenlijk nog niet, dat zal ik morgen vers van de pers horen. maar voor nu...ik zit in het vliegtuig. Fedde...je super tante komt er aan gevlogen!!! kan niet wachten om je te knuffelen. Inchecken was ff moeizaam, toch commetaar over de 2 kilo te zware koffer. Aleen werd ik pissig want de ander koffer woog 21 kilo en deze 24,9 dus die twee kilo had nog bij de andere koffer gekunnen,mits ze de koffer niet al had door had gelaten....nu was hij al weg en kon er dus niks meer geschoven worden. Meestal als wij gingen vliegen dan gingen er twee koffers op en dan werd het totaal gewogen,maar helaas blijkbaar nu niet meer. Dus....er moest wat uit...helaas Freek ; je Curry gaat niet mee...knoflookperssen in handbagage...stroopwafels...zullen kruimels zijn straks...totdat ze de fles curry zag en zei dat je geen vloeibare dingen in de handbagage mocht doen. dus stop hem toch maar in de koffer. stiekem wat meer terug gestopt...en de koffer mocht na wat verschuivingen toch mee.Ze vond het ook vervelend dat ze de andere koffer al weg had laten gaan. Tuurlijk vertel je dan dat je net Tante bent geworden en dat de koffer vol zit met babyspullen...en dat de fles curry erg gewaardeerd zal worden door Freek en Thelma.

Toen moest ik echt afscheid nemen van mijn mopjes. Na veel kusjes en knuffelen ging het goed.Todat Bess echt met papa mee moest lopen, toen begon ze te huilen. en ja...dan sta ik ook met tranen over mijn wangen. Dag meneer van de douane...ach ik zal echt niet de enige rood aangelopen, verdrietige persoon zijn. Maar ook dan weer snel afgeleid door alle appjes en fb berichtjes.... en nog meer fotos.....oh ik kan niet wachten!! Dus snel nog een broodje scoren en een bakkie koffie en een half uurtje voordat ik naar de gate moet.waar ik tochal bij zit. Even superoma nog een keer bellen dat ik echt bijna vertrek. Maar ze kan de naam maar niet onthouden of goed uitspreken...eus zal het morgen wel even opnieuw gaan vertellen.

ok tijd voor de check up...door de douane... jeetje wat streng, lijkt Amerika wel. mijn handtas drie keer door de scan...vind u het goed dat we hem even controleren??? ja hoor... hmmmm wat is dat nu....oja de knoflook pers...tja die mocht niet meer in mijn koffer. vandaar dat hij nu in de handbagage zit....de vrouw moest er wel om lachen. In nairobi maar meteen apart houden,anders krijg je wel hele gekke blikken.

nu is het 22:15 en zit langs een Deen...met lekker niemand tussen ons in, heerlijk! ga ff kijken wat voor een aanbod films er is...ben nu gelukkig weer wat rustiger geworden.....

maar wat een dag...-ik zeg alvast weltruste hoop ik :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eugene,Kristel,Bess en Tije

de roovertjes op reis... leuk dat je meeleest met onze avonturen!! Het zijn kleine reisje en grote reizen,maar allemaal even leuk ;) groetjes van ons

Actief sinds 12 Mei 2011
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 26508

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 08 Maart 2014

eindelijk naar kenia

05 Augustus 2012 - 22 Augustus 2012

oh....we are going to Ibiza!!

05 September 2011 - 20 September 2011

Florida

Landen bezocht: