we krijgen onze draai te pakken... - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu we krijgen onze draai te pakken... - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu

we krijgen onze draai te pakken...

Blijf op de hoogte en volg Eugene,Kristel,Bess en Tije

04 Maart 2014 | Kenia, Kisumu

We krijgen onze draai te pakken...

Nou gelukkig, mijn schrijven is niet voor niks geweest. Beetje versturen ,plakken, knipwerk en het is gelukt...yeah:-)

Vandaag alweer maandag. Mijn eerste weekend alweer om. Het begint ookal te wennen...tis lekker warm graden 34 :-) smiddag dan word het ookwel erg warm in huis. Het weekend hebben we rustig aan gedaan. Eerst maar een kijken hoe Fedde en Thelma het doen...de borstvoeding begint te komen, gelukkig huit Fedde niet veel,maar wil wel graag op iets zuigen..dus gaat Freek op pad voor een tut...die nergens te krijgen is. Gelukkig vind Fedde Freek en mijn pinkie ook goed, maar ja toch moeten we er ergens een vandaan halen want ja...ook ik wil mijn pinkie wel een keer terug!!! Ik vermoed als hij een tut heeft dat ie de rust kan vinden, want nu is hij soms erg onrustig gewoon omdat hij iets wil om te tutten zodat hij lekker in slaap valt.

Verder gaat het goed hoor... Tja, het valt Thelma een beetje tegen dat je zo vaak moet voeden :-) maar ja drie uur is ook zo om...en ze moet nog erg bijkomen van de bevalling. Want zoals ik het nu terug hoor was het behoorlijk pittig. En bleef ze op 8 cm hangen en dat duurde te lang, gelukkig na een lange tijd toch aan het infuus gelegd om de weeën op te wekken, maar toen was ze al ver door der energie heen.

Dus nu fijn dat ze weer thuis is en lekker in der eigen bed kan liggen.

Op zondag middag zijn er familieleden gekomen en wat vrienden van hun. Toch leuk dat ik ze nu ook leer kennen.eindelijk een gezicht bij een naam ;-) dat was echt een hele gezellige middag en ook goed om te zien dat Thelma weer wat vrolijker werd en uit haar coconnetje kroop..goede energie...want sochtends waren er de kraamtranen en dat maakte de dag helemaal goed.

Ook Fedde doet het steeds beter...begint ook meer te wennen. En jaaaaa we hebben een tut gevonden. Niet de beste, maar voor nu zijn we gered :-)

Vandaag op pad geweest met Freek, mam en pap. De tante van Thelma was in huis. Het voedigskussen is weer gevuld, nog meer vulling voor meer kussens die Ans gaat maken. Boodschapen gedaan..dus heerlijk en gezellig met zn alle gegeten meteen zelf wat inkopen gedaan. want mijn buik moet wel erg wennen hier:-)

Tegen de avond zijn we nog naar Dunga Hill gegaan... dat is de plek waar Freek zijn aanzoek heeft gedaan en waar ze ook zijn getrouwd Heel bijzonder om nu na alle fotos te zien er zelf te zijn... een mooie zonsondergang. Tuurlijk zijn er fotos van ,maar op een of andere manier lukt het niet om die erbij te zetten. Maar goed ..al met al een goede dag...ook voor Freek...fijn om ook voor hem een stukje van zijn wereld te kunnen laten zien!!

Morgen de check up in het ziekenhuis en op bezoek bij Thelmas tante Felicia .

Gisteren wel een grote brand meegemaakt. Die word dan aangestoken omdat ze het land willen gebruiken voor landbouw, maar het liep een beetje uit de hand en kwam ook onze kant op. We zagen de vlammen hoog en tegen 23:00 hoorde we het vuur zelfs knisperen. Freek had toch wat mensen gebeld want er was nog geen comotie op straat maar ik had toch alvast mijn vluchttas klaar gezet en babyspullentje erbij...mij hebben ze niet :-) toch maar naar bed gegaan.Freek en Thelma durfde dat wel aan...zeker Thelma die maakte zich niet zo druk...doen ze wel vaker hier. Maar ok dit keer was het wel heeel dichtbij. Je snapt ik heb een k#tnacht gehad...ik durfde echt niet te slapen. Elke half uur toch gaan kijken...rond 1:00 u was er veel rook ,dus de grote vlammen waren gelukkig uit. Ik kon gelukkig mijn ei kwijt bij eus...die was online. die hield me beetje wakker. Alleen toch vaak wakker geworden omdat er veel honden aansloegen,Dus ik schoot weer in paniek want misschien kwam het vuur toch te dichtbij. Dus ging ik snel weer kijken maar gelukkig geen grote vlammen meer. sjesus... die spanning daar hou ik niet van.

voor nu...welterusten ..hoop dat ik nu beter slaap.

  • 05 Maart 2014 - 14:47

    Eugene,Kristel,Bess En Tije Roovers :

    Ok..... nu staat de tekst er wel helemaal op. Ging iets fout met plak en knippen....
    Maar nu wel compleet!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eugene,Kristel,Bess en Tije

de roovertjes op reis... leuk dat je meeleest met onze avonturen!! Het zijn kleine reisje en grote reizen,maar allemaal even leuk ;) groetjes van ons

Actief sinds 12 Mei 2011
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 26501

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 08 Maart 2014

eindelijk naar kenia

05 Augustus 2012 - 22 Augustus 2012

oh....we are going to Ibiza!!

05 September 2011 - 20 September 2011

Florida

Landen bezocht: