Twee nachtjes slapen nog... - Reisverslag uit Nistelrode, Nederland van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu Twee nachtjes slapen nog... - Reisverslag uit Nistelrode, Nederland van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu

Twee nachtjes slapen nog...

Blijf op de hoogte en volg Eugene,Kristel,Bess en Tije

24 Februari 2014 | Nederland, Nistelrode

Nog maar twee nachtjes slapen...
Ben al druk bezig om alles goed achter te laten hier...
Ik weet het alles komt wel goed, maar toch sommige dingen is ook fijn voor papa dat hij weet wat hij moet doen ,wat hij de kids moet aantrekken met carnaval,waar het hoognodige ligt...en dan woensdag, loslaten voor mij en een mooie uitdaging voor eus met oma stans als back up!!
koffer pakken, maar weegt nog steeds teveel!!
Wat gaan we dan nog thuis laten???
Je wilt zo graag zoveel meennemen,maar ja bij betalen is ook zo duur!! Dus toch maar ff contact hebben met freek en telma, want het is gewoon teveel.
En mijn spullen die stop ik maar in de handbagage..gelukkig met 35 graden hebben we maar hempjes en flodder jurkjes. Helaas heb ik mijn slippers te goed opgeruimd en nog steeds niet tegen gekomen, dus neem ik mijn oldies maar mee, kunnen we daar op pad naar andere leuke :)

Nou de laatste berichten zijn nog steeds erg rustig in kenia... Geen baby in aantocht...wacht gewoon op zn tante !! ;)

Ik ga nog ff genieten van ook hier dat heerlijk weertje en van al mijn mopjes...
De volgende berichten zijn straks vanaf het vliegveld

Truste voor straks

  • 24 Februari 2014 - 21:37

    Dianne:

    Oh wat erg van die slippers!!! Moet je daar toch verplicht gaan shoppen ;-) en veel; want op de terugweg is je koffer bijna leeg zo te horen... maak maar lekker veel reisverslagjes; ik hang aan je lippen!! Ondertussen hou ik wel een klein oogje in het zeil, zodat Bess niet in alle kleuren van de regenboog die NIET bij elkaar passen en een ontploft kapsel op school rondloopt, of Tije met 2 verschillende schoenen over t schoolplein rent... Ach; zolang t een rechtse en een linkse zijn, valt t nog best mee, toch? Nee meis; weet zeker dat papa en oma Stans grote kanjers zijn en dat je aapjes helemaal niks tekort zullen komen!! Ga jij nou maar lekker genieten; als je terug bent reserveren we wel een dag voor koffie, chocola en HEEEEEEEEL VEEEEL spannende, mooie, lieve en ontroerende verhalen! Doe paps en mams de groetjes en ik hoop dat je de bevalling mee kunt maken. GENIET!!!! X

  • 25 Februari 2014 - 22:17

    Lia:

    Kristel ...sterkte met het achter laten van je koters ....als t vliegveld na vele uren inzicht komt kun je gaa n genieten .. groetjes ...

  • 26 Februari 2014 - 08:06

    2-op-Reis :

    Goeie reis vandaag en geniet ervan! Benieuwd naar je volgende verslag ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eugene,Kristel,Bess en Tije

de roovertjes op reis... leuk dat je meeleest met onze avonturen!! Het zijn kleine reisje en grote reizen,maar allemaal even leuk ;) groetjes van ons

Actief sinds 12 Mei 2011
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 26499

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 08 Maart 2014

eindelijk naar kenia

05 Augustus 2012 - 22 Augustus 2012

oh....we are going to Ibiza!!

05 September 2011 - 20 September 2011

Florida

Landen bezocht: