Geen baby...maar wel geboekt!! - Reisverslag uit Nistelrode, Nederland van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu Geen baby...maar wel geboekt!! - Reisverslag uit Nistelrode, Nederland van Eugene,Kristel,Bess en Tije Roovers - WaarBenJij.nu

Geen baby...maar wel geboekt!!

Door: Kristel

Blijf op de hoogte en volg Eugene,Kristel,Bess en Tije

21 Februari 2014 | Nederland, Nistelrode

Onwerkelijk, spannend en toch veel zin in!!

Ik ga gewoon vertrekken!!
Komende woensdag op 26 feb savonds om 20:30 ga ik de lucht in.
Er is idd nog geen baby maar ik gok het erop!
Mocht de baby geboren worden dan weet ik toch dat ik er zo ben.
En is de baby er nog niet dan ben ik erbij als ze het gaan inleiden.

Ik zie wel dat ik een paar sterren bij moet knippen want ik kom de 14-3 weer terug.
Het was goedkoper om wat langer te blijven, raar maar waar!!

Nou ik ga mijn koffers pakken het weekend, maar de lijst word steeds langer wat ze in kenia ook nog ff willen hebben.
Dus ik denk..1 onderbroek met een gum voor mij, dat past er nog wel bij!!
Gisteren met freek en oma even gekletst op skype...en dan zie je dat lekkere zonnetje, dus heel veel kleren heb ik ook niet nodig!

Ik ga ff verder, kids roepen...
Klaar maken voor woensdag!!

  • 21 Februari 2014 - 10:52

    Stans Foolen:

    tja jij lekker naar kenia en ik pas op de kids en je mannetje!
    heeeeel veel plezier daar,en het komt allemaal goed.
    goeie reis...

  • 21 Februari 2014 - 17:39

    2-op-Reis :

    Klinkt heerlijk!! We gaan je volgen vanuit Almere! Pakse dit weekend ;-)

  • 21 Februari 2014 - 20:07

    Eugene,Kristel,Bess En Tije Roovers :

    voor degene die het ook leuk vinden om op de hoogte te blijven...meld je aan voor de mailinglist.
    links onderin...dan krijg je vanzelf een mail als ik weer wat te vertellen heb!

  • 22 Februari 2014 - 14:21

    Gonnie Loverbosch:

    Heel veel plezier....

  • 23 Februari 2014 - 21:12

    Thoke:

    De opwinding en de voorpret spat ervan af! Heel veel plezier Kristel! Een hele goeie reis en geniet ervan! En veel groetjes aan de familie in Kisumu.

  • 25 Februari 2014 - 22:04

    Lia:

    Hele fijne reis en geniet van je kleine neefje/nichtje ...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eugene,Kristel,Bess en Tije

de roovertjes op reis... leuk dat je meeleest met onze avonturen!! Het zijn kleine reisje en grote reizen,maar allemaal even leuk ;) groetjes van ons

Actief sinds 12 Mei 2011
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 26495

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 08 Maart 2014

eindelijk naar kenia

05 Augustus 2012 - 22 Augustus 2012

oh....we are going to Ibiza!!

05 September 2011 - 20 September 2011

Florida

Landen bezocht: